De Vergeten Wonderen Uit De Bijbel E-boek


De Vergeten Wonderen Uit De Bijbel - David Maasbach pdf epub

PRIJS: GRATIS

INFORMATIE

TAAL: NEDERLANDS
GESCHIEDENIS: none
AUTEUR: David Maasbach
ISBN: 9789064421105
FORMAAT: PDF EPUB MOBI TXT
BESTANDSGROOTTE: 7,64

UITLEG:

David Maasbach neemt u in dit boek mee naar de wonderen van het Oude Testament uit de Bijbel. In het bijzonder de minder bekende wonderen, zoals de man die niet ouder werd, de beenderen die een dode opwekten, de massagenezing van een heel leger en de langste dag die ooit bestaan heeft.De Bijbel staat bol van de wonderen. Helaas lezen veel mensen zomaar over die wonderen heen. Vaak begrijpt men de belangrijke betekenis er niet van. Toch openbaren die wonderen in de Bijbel ons juist de meest wonderbaarlijke waarheden van Gods Woord. Wanneer u met het lezen van dit boek een licht werpt op de vele vergeten wonderen uit de Bijbel, zult u gaan zien dat nieuwe zegeningen van God deel worden van uw leven. God is nog altijd een God van wonderen. Wat Hij toen deed, wil Hij vandaag ook voor u doen. God is dezelfde, gisteren, vandaag en tot in alle eeuwigheid.

...jbel. Helden die wisten wat angst was, wanneer God hen op een bijzondere manier gebruikte ... De wonderen van Christus - De vergeten wonderen uit de Bijbel ... . Een held is niet iemand die nooit bang is, maar iemand... De vergeten wonderen uit de Bijbel van David Maasbach voor €9.95 - David Maasbach neemt u in dit boek mee naar de wonderen van het Oude Testament uit de Bijbel. In het bijzonder de minder bekende wonderen, zoals de man die niet ouder werd, de beenderen die een dode opwekten, de massagenezing van een heel leger... Toch openbaren die wonderen in de Bijbel ons juist de meest wonderbaarlijke waarheden ... De vergeten wonderen uit de Bijbel: De grote helden ... ... ... Toch openbaren die wonderen in de Bijbel ons juist de meest wonderbaarlijke waarheden van Gods Woord. Wanneer u met het lezen van dit boek een licht werpt op de vele vergeten wonderen uit de Bijbel, zult u gaan zien dat nieuwe zegeningen van God deel worden van uw leven. God is nog altijd een God van wonderen. De Bijbel staat bol van de wonderen. Helaas lezen veel mensen zomaar over die wonderen heen. Vaak begrijpt men de belangrijke betekenis er niet van. Toch openbaren die wonderen in de Bijbel ons juist de meest wonderbaarlijke waarheden van Gods Woord. Wanneer u met het lezen van dit boek een licht werpt op de vele vergeten wonderen uit de Bijbel ... De Heilige Geest van David Maasbach voor €9.95 - David Maasbach behandelt in dit boek op een duidelijke en eenvoudige manier een van de meest belangrijke onderwerpen voor een christen. Hij laat in dit boek de absolute noodzaak en de praktische waarde zien van de bovennatuurlijke kracht van de Heilige Geest die... David en John T.L. Maasbach nemen u in dit boek mee naar de wonderen van de grote helden uit de Bijbel. Helden die wisten wat angst was, wanneer God hen op een bijzondere manier gebruikte. Een held is niet iemand die nooit bang is, maar iemand die ondanks alles doorgaat. Ook u kunt vandaag een held zijn en door God gebruikt worden. De Bijbel staat bol van de wonderen. David Maasbach neemt u in dit boek mee naar de wonderen van Christus. In het laatste vers van het Bijbelboek Johannes staat een opmerkelijke notitie over de wonderen van Christus: `Jezus heeft nog vele andere dingen gedaan. Maar als dat allemaal een voor een zou worden opgeschreven, zou de wereld misschien te klein zijn voor al die boeken.` De Bijbel leert ons dat als u een wonder van God wilt ontvangen, u uw geloof in werking moet stellen. Alleen dan kan het geloof zijn werk doen waarvoor u het van God ontvangen hebt. Op de een of andere manier moet u in geloof Jezus aanraken, zodat Zijn kracht en UW geloof een punt van contact maken. Maar hoe doe je dat? De antwoorden vindt u in dit geloofsopbouwende boek! De vergeten wonderen uit de bijbel | ISBN 9789064421075 direct en eenvoudig te bestellen bij Boekhandel De Slegte. Uniek aanbod (tweedehands) boeken. De Heilige Geest - De vergeten wonderen uit de Bijbel 0 Reviews | Review toevoegen David Maasbach behandelt in dit boek op een duidelijke en eenvoudige manier een van de meest belangrijke onder...