Handboek Direct Marketing 3.0 E-boek


Handboek Direct Marketing 3.0 - Paul Postma pdf epub

PRIJS: GRATIS

INFORMATIE

TAAL: NEDERLANDS
GESCHIEDENIS: juni 2011
AUTEUR: Paul Postma
ISBN: 9789013089721
FORMAAT: PDF EPUB MOBI TXT
BESTANDSGROOTTE: 10,15

UITLEG:

Het Handboek Direct Marketing 3.0 - Online & Offline is het standaardwerk voor de marketingperiode met internet, met mobiel en met sociale netwerken. Het beschrijft hoe commerciële processen van marketing, verkoop en services via media worden uitgevoerd. Dit handboek analyseert van alle media de belangrijke kenmerken en geeft aan hoe die in commerciële processen het beste kunnen worden gebruikt. De kracht van de combinatie met data-analyse wordt uitgebreid behandeld. Evenals het vormgeven van de organisatie en de juridische aspecten. Dit handboek omvat het direct marketingproces vanaf de strategische keuzes tot de praktische uitvoering. Compleet met acht praktijkcases, waaronder met sociale netwerken

... te bestellen bij Boekhandel De Slegte. Uniek aanbod (tweedehands) boeken ... Boek: Handboek Marketing 4.0 - Geschreven door Paul Postma ... . Dit is de samenvatting van het boek "Handboek Direct Marketing 3.0 : online & offline". De auteur(s) van het boek is/zijn Paul Postma Lars Arnoldussen Sjoukje van der Kolk. Het ISBN van dit boek is 9789013089721 of 9013089720. Deze samenvatting is geschreven door studenten die effectief studeren met de studietool van Study Smart With Chris. Samenvatting handboek direct marketing 3.0 - H 1 - 6. Samenvatting Dire ... Handboek Marketing 4.0 door Paul Postma (Boek ... ... . Samenvatting handboek direct marketing 3.0 - H 1 - 6. Samenvatting Direct Marketing 3.0 van Paul Postma. Universiteit / hogeschool. Hanzehogeschool Groningen. Vak. Online Marketing jaar 3 (CEVH3ONL) Titel van het boek Handboek Direct Marketing 3.0; Auteur. Paul Gustaaf Postma; Lars Arnoldussen; Sjoukje van de Kolk. Geüpload door. Thom Holleman ... - 3.0 omdat sociale media als belangrijkste nieuwe component niet eerder in direct marketing zo werden toegepast. In webtermen wordt dit met 2.0 aangeduid, maar toen direct marketing nog 1.0 was en alleen uit print bestond, was het web er nog niet. Ook maakt 3.0 in één oogopslag duidelijk dat dit boek de herziene herdruk is van het Handboek ... Artikelomschrijving. Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digit...