Principes van Marketing + XTRA toegangscode E-boek


Principes van Marketing + XTRA toegangscode - Philip Kotler pdf epub

PRIJS: GRATIS

INFORMATIE

TAAL: NEDERLANDS
GESCHIEDENIS: 2011-06-01
AUTEUR: Philip Kotler
ISBN: 9789043095150
FORMAAT: PDF EPUB MOBI TXT
BESTANDSGROOTTE: 7,94

UITLEG:

Principes van Marketing + XTRA toegangscode 5e druk is een boek van Philip Kotler uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043095150 Dit is de vijfde editie van Principes van marketing, het toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, Europese bewerking door John Saunders en Veronica Wong. Net als bij de vorige edities is de bewerking voor de Nederlandstalige markt door Frank Broere gedaan.Dit boek biedt de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van de moderne marketing, bezien vanuit een managementperspectief. Belangrijke thema's in het boek zijn mondialisering, e-business en duurzaamheid. Veel aandacht wordt ook besteed aan business-to-business marketing, dienstenmarketing en relatiemarketing.Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vijfde Nederlandse editie verbeteringen aangebracht in inhoud, structuur, illustraties, voorbeelden en casu stiek.DoelgroepPrincipes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en sluit aan op het curriculum van de opleidingen commerci le economie, economie, bedrijfskunde en handelswetenschappen, maar is ook zeer geschikt voor het marketingonderwijs binnen de opleidingen bedrijfseconomie (be), management economie en recht (mer), accountancy, communicatie, bedrijfskundige informatica, technische bedrijfskunde en professionele opleidingen marketing.Verkorte inhoudsopgaveDeel 1 Marketing vandaag en morgenH1 Marketing vandaag en morgenH2 Duurzame marketing: marketingethiek en maatschappelijke verantwoordelijkheidH3 Strategische marketingDeel 2 MarktenH4 De marketingomgevingH5 ConsumentengedragH6 Business-to-business-marketingH7 MarktonderzoekDeel 3 KernstrategieH8 RelatiemarketingH9 Marktsegmentatie en positioneringH10 Concurrentievoordeel cre renDeel 4 ProductH11 Product- en merkstrategieH12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategie nH13 Marketing van dienstenDeel 5 PrijsH14 PrijsbeleidDeel 6 PromotieH15 Ge ntegreerde marketingcommunicatie-strategieH16 Reclame en public relationsH17 Persoonlijke verkoop en sales promotionH18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwenDeel 7 PlaatsH19 DistributiebeleidH20 Internationale marketing

...ommige boeken is ook heel specifiek materiaal beschikbaar ... Principes van Marketing + XTRA… - voor €10 ... . Zo beschikt Principes van marketing over een volledige videocursus (Marketing in Practice) en bevat Anatomie en fysiologie, een inleiding een botten- en spierentrainer. Zo verschaft elke Pearson XTRA site precies wat je in dat geval nodig hebt! Principes van financieel management is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is veel aanvullend studie- en les ... bol.com | Principes van Marketing + XTRA toegangscode ... ... . Op www.pearsonxtra.nl is veel aanvullend studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals de digitale versie van het boek, cases, oefenvragen en Principes van Marketing + XTRA toegangscode. Continue Reading → Ik (Ali) On Stuvia you will find the most extensive lecture summaries written by your fellow students. Avoid resits and get better grades with material written specifically for your studies. 'Marketing, de essentie, 14e editie met MyLabNL toegangscode' door Philip Kotler, Gary Armstrong - Onze prijs: €61,50 - Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis Samenvatting studieboek Principes van Marketing + XTRA toegangscode van Philip Kotler, Gary Armstrong (Hoofdstuk 9 t/m 19) - ISBN: 9789043095150, Druk: 5, Uitgavejaar: - (Een samenvatting) OMSCHRIJVING. Marketing, de essentie + XTRA toegangscode 9e druk is een boek van Philip Kotler uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043095051 Deze nieuwe, geheel herziene, negende editie van Marketing de essentie biedt een compleet en helder overzicht van de elementaire marketingprincipes en -praktijken zonder daarbij te veel in details te treden. Op boekwinkeltjes.nl koopt en verkoopt u uw tweedehands boeken. Zo'n 7000 antiquaren, boekhandelaren en particulieren zijn u al voorgegaan. Samen zijn ze goed voor een aanbod van 6,7 miljoen titels....